Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Vége...

2011.07.10. 05:58 tumtum

"...azt hiszem. Sok voltam az érzelmemmel, a szeretetemmel, a gondoskodni akarásommal. Nincs ehhez szokva. Én sem. De mindegy. Azt tudom, hogy nincs már újabb 17 évem, hogy megint szerelmes legyek. Tanultam ebből a kapcsolatból. A szívemet jól rejtsem el, ne tárjam ki senki előtt az érzéseimet."

Ennyi maradt a tegnapi bejegyzéseimből, mert a többit töröltem. De aztán meggondoltam magam, hadd maradjon itt tanúságul, hátha valaki elkerüli azt a hibát, amit én vétettem. Tudom, megbeszéltük, hogy ebből semmi komoly sem lehet, hisz nagyon messze lakunk egymástól, meg ... sok minden más. Nem gondoltam, hogy szerelmes leszek, hisz olyan sokáig nem voltam. De ha nem vagyok az, akkor is olyan vagyok, amilyen. Aggodalmaskodó, ragaszkodó, néha nyafizó, szeretetre vágyó, gondoskodó, papucsvagdosó, de a legfontosabb, hogy szeretetre vágyó. Odabújó. De úgy látszik, ez másoknak zavaró. Én is szerettem volna könnyen venni az életet, kihasználni az adódó lehetőséget, de nem vagyok az a nő, aki érzelem nélkül kefél, aztán mintha mi sem történt volna, csinálja tovább az életét. Nem tehetek róla, hogy feltörtek az érzelmeim, még ha racionális gondolkodásom állandóan a fülembe is súgta, ne éld bele magad, hisz megmondták, hogy... Nekem kellett a rózsaszín köd ahhoz, csak az volt a baj, azt hittem, a másik is kezd megszeretni. Én nem akarok nyűg lenni senki nyakában. Elég, ha néha az életet érzem annak, de el kell viselni. Mindent. Ezt is.

Éjszaka anyuékkal álmodtam. Már nagyon régen nem. Eljött értem? Nem. Ő olyat nem akarna. Még az álmomban is én búcsúztam el tőle. De jó volt látni, ő volt az utolsó, aki tényleg, igazából szeretett -önmagamért-.

Olyan céltalan lett az életem!!!!

 youtu.be/XiMp0YCs644

Na azt hiszem, ma jól kibőgöm magam. S mérgemben kitöröltem a szkájpról. Aztán elküldte ezt a számot, már napok óta be akarom tenni a linket, de nem sikerült, talán most:

youtu.be/nLF-sSBQzOs

Aztán minden megy tovább... De én már nem tudok megváltozni, nem tudom bevetni a női trükköket, ha kellek így, jó, ha nem, akkor nem tudom mi lesz. De azt tudom, nem szeretném végleg elveszíteni.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr93054077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása