Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Egészség

2016.04.24. 16:56 tumtum

Hú, de rég nem írtam már ide! Élem az életemet, dolgozom, sokat, idegesít már ez a hajtás és várom, várnám a nyugdíjat, de még 5-6 évem van addig. Remélem megélem. Kisebb-nagyobb nőgyógyászati problémák miatt elmentem a megyeszékhelyen található magán szűrőcentrumba, mert úgy éreztem, itt helyben nem találok megoldást. Amúgyis lejárt az éves rákszűrési eredményem, esedékes volt amiatt is. Egész olcsón megúsztam, 14 ezret fizettem, s alapos volt a vizsgálat. Amikor megmondtam az orvosnak, hogy méhpolip miatt már kétszer volt egészségügyi kaparásom, rögtön ultrahangot javasolt. Nem kellett beutaló, nem kellett napokat várni, tülekedni az ajtónál a terhes kismamákkal, hanem egyszerűen átmentünk a másik szobába. Hát nem nyugtatott meg. Van 2 valami a méhemben, a képen tumornak van írva, jó, tudom, azt mondta valószínűleg polip, de emiatt be kell majd feküdnöm 2 napra, hogy megkaparjanak és elküldjék szövettanra. A cukrom aggasztotta, 12-14 körül van. Amíg megjön a rákszűrés eredménye, ez kb. 2 hét, nagyon gyorsan leállok az édességgel, próbálok egészségesen élni. Remélem negatív lesz az eredmény és az altató orvos is elvállal, akkor mehetek a kórházba. Nem nagy öröm, szegény anyu hogy idegeskedne, ha élne. :( Pár ismerősöm felajánlotta, eljön velem, de mondtam, nagylány vagyok már, elintézem egyedül. Sok a munka, de leszarom, most az egyszer az egészségem fontosabb a munkahelyemnél. Nem szeretnék még meghalni, tudom, más se, imádom ezt a lelakott lakást, a klassz turkálós ruháimat, a Tchibo-s táskáimat, az internetet, az utazásokat, nem beszélve jó pár emberről. Holnap délután utazom megbeszélni, hogy ki fog műteni, mert az orvosom kisbabát vár és műtőbe már nem mehet emiatt, de beajánl valakihez. A műtét ingyenes, azt viszont nem tudom, mennyit illik adni, illetve felszámolnak-e valamit a hotelszolgáltatásért, mert nem abba a kórházba tartozom.

Ja, a tanár exem még mindig hívogat, igaz, spam-be tettem, de látom, a múltkor üzent a szolgáltatójával, hívjam vissza, mert fontos. Azt hittem, valami komoly gond van, visszahívtam, hát az volt a fontos, hogy még mindig szeret, meg nem fogadnám-e be a cicáját? Nem és nem. Nem akarok találkozni vele, a cicát sajnálom, remélem ha tényleg helyet keres neki, akkor talál. De szerintem csak alkalmat keresett volna a velem való találkozásra.

Szurkoljatok nekem, hogy rendbejöjjek, a társkeresés most amúgy is háttérbe szorul, le is léptem a twoo-ról, rossz véleményem van az ott keresgélő férfiakról. Legalábbis azokról, akikkel -egy-két kivétellel- beszélgettem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr58659560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tumtum 2017.03.19. 20:58:05

Műtéten túl vagyok, nem volt rosszindulatú.

tumtum 2017.11.12. 20:52:38

Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írtam, a cica miatt. A korábbi bejegyzésemhez hozzáírtam, hogy szegény idén augusztusban meghalt. Zoltán, nyugodj békében!
süti beállítások módosítása