Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Nyugdíjas búcsúztató

2010.02.20. 18:00 tumtum

Tegnap megint visszavonult egy kollégám. Az a szomorú, hogy akik nyugdíjba mennek, nem sokkal idősebbek nálam. Készült egy sorozat fotó, ha valamelyikőtöket érdekli és bemeri vállalni, hogy a kollégám :), az írjon nekem mailt és elküldök egy meghívót, ahol megnézheti a fotókat. Mert nem nyilvános album. Az internetcímem:"a nevem egybeírva ékezet nélkül", a következő minta szerint. Ha Kőhegyi Zsuzsanna lenne a rendes nevem, akkor:

kohegyizsuzsanna@gmail.com

Sajnos, amit nagyon vártunk, hogy lesz egy utazási ígéret, az nem teljesült, dehát a remény hal meg utoljára. Pedig már nagyon mennék valahová!

Igaz, nemsokára felugrom az Utazás kiállításra, lehet, hogy már írtam, szeretnék nyerni valami jó kis wellnesst, vagy más apróságot. De ez rokonlátogatás, szeretem őket, jó lesz velük találkozni, de az igazi kikapcsolódás számomra a céges utazás. Akkor elengedhetem magam.

Megbolondítanak ezekkel az öltözködős műsorokkal. "Meztelenül is szép vagyok", "Mutasd a ruhádat!". Az embernek kedve lenne klassz cuccokat venni, de hiába keresgéltem a nyugdíjas búcsúztató előtt a szekrényemben, nem találtam olyat, amit igazán szívesen felvennék. Akármennyit el tudnék én is költeni új cuccokra, már az jutott eszembe, elő kellene venni a régi nyári, bő szoknyáimat, amiket már nem nagyon akarok hordani, s nyári tunikákat (gyengébbek kedvéért blúzokat) csinálni belőle. De először meg kéne javíttatnom a varrógépemet. Lehet, hogy Rnéni megvarrná nekem, de nem szeretném leterhelni, bár azért lehet, megpróbálkozom vele együtt legalább egyet összehozni és akkor le lehetne koppintani a szabásmintát. Mondtam már, hogy 50 fölött más akarok lenni, most vágyom a színes cuccokra, lila, liláspiros, törökmintás blúzokra. De sem a turiban, sem a butikokban nincs ilyen az én méretemben. :( S ha nem félnék attól, hogy ebben a korban a nagy fogyás után már sebészre is szükség van, lehet, hogy belevágnék még egy fogyókúrába is. Azt hiszem, ezzel már elkéstem. Csak az édességről tudnék már leszokni, de hiába ijesztget a főnök azzal, hogy megvakulok. Reggel 15 volt a vércukrom. Annak ellenére, hogy gyógyszert szedek. Az baj lenne, mert akkor hogyan interneteznék?! Már ha megvakulnék.

Egyébként jön a tavasz, egész délelőtt szólt a nyitnikék.

Feri megkért, hogy mondjak el nektek valamit, inkább idemásolom:

Szia .....
Szeretnélek megkérni valamire.Próbáld tovább adni /alkalom adtán, akivel találkozol/.
Egy kicsit szégyellem,hogy a búcsúztatókor "nem tudtam tovább beszélni!". Nem gondoltam,hogy így fog alakulni,én sem így akartam! Csak már napok,hetek óta bennem volt a feszültség,ilyen alkalom csak egyszer van az ember életében. A napi viselkedésem,hangulatom,/Egyiptom,Tunézia,meg egyáltalán a munkahelyi kapcsolatokból adódó hozzá- állásom/ mást tükröz,mint az aznapi érzelmem.Mindenki máshogy ismer,de nem ilyennek!Tudod,hogy jan.10-től már nem dolgoztam,eddig azt gondoltam,milyen jó hosszú szabadságon vagyok!!! A búcsúztatón tudatosult,hogy a hosszú szabadságról már nem mehetek vissza dolgozni,most már csak a folyamatos "szabadság "lesz!!! Hogy hiányzik-e a munka,a munkahely,eddig élveztem a szabadságot,de most"jött be",hogy mostantól már nem tartozok egy csapathoz,egy társasághoz,ahol én jól éreztem magam! Úgy gondolom,mindenki hasonló véleménnyel volt,-van- velem kapcsolatban!Hiányzik a munka,a társaság?Igen!
Mostantól válik valóssággá,hogy a korábbi munka sokszor sok,fárasztó volt,de megcsináltuk,de nekem már nem lesz.  Ezért bukott akkor ez ki belőlem,nem gondoltam,hogy így sikerül.Mindenkitől elnézést kérek -a nevedben-,légy szives,add át akivel találkozol.Köszi.
Fogunk még találkozni!!
Szia,Feri

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr131776311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása