Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkblog

Szilvásvárad

2008.06.30. 21:35 tumtum

Végre sikerült. Eljutottam az alig 30 percre eső településre. Már írtam korábban, hogy sehogy sem akar összejönni a dolog. Hétfőre szabadságot vettem, mert hétvégén szar a közlekedés. Reggel felébredek, szakad az eső. Nem baj, mondom, később jó idő lesz. Szendvicsek elkészítve, hátizsák megpakolva, kamera, fényképezőgép elrakva. Előkerestem a jól kitaposott, kedvenc kék mokaszinemet, mégsem megyek az új sportcipőmben! Felveszem, belül valami tör. Szétszakadt a belseje, ki kellett dobnom. Nagyon sajnáltam, ara márkájú volt, ha mond ez nektek valamit. A papagájos cipőm. Felvettem az újat. Azt szoktam mondani, nekem még a papucs is feltöri a sarkamat. Ezért megelőzve a bajt, már jó előre mindig leragasztom. Igen ám, de sebtapasz sehol, hétvégén itt volt a keresztlányom, elhasználta. Gyalog kellett elindulni, 20 perc a buszindító, ahogy itt a buszpályaudvart mondjuk. Félúton már vérzik a sarkam. Patikába be, de így már biztos nem érem el a buszomat, pénzt is kéne levenni, ugyanis a keresztlányom stb.....

1 óra múlva indul a következő járat, 2-es busszal addig is hazajövök. Átöltözöm, mert melegem van. Megint gyalog megyek, nem szeretek várni. Meg lehet, hogy el sem éri a helyijárat. Szilváson kisvasúttal kimentem a nagyrétig, úgy 10 évente egyszer felmászok az ősember barlangba. Most jött el a 10 év, szerencsére így távol kerülök a hiperaktív kisfiúktól, akiknek kiabálását a videóm megőrizte. Nincs türelmem a gyerekekhez, sem a fiatalokhoz, sem az emberekhez. Szerencsére nincs tömeg. Többször megállok, meredek a hegy, én sem lettem vékonyabb. Ami elrémisztett, hogy sosem volt tériszonyom, de most a keskeny részeken picit szédültem. Lehet, a cukor. Félúton felfelé lemerült a kamerám akuja. Félúton visszafelé a fényképezőgépé is. Volt nálam 4 ceruzaelem, azzal működött. Közben rámcsörgött a barátosném, de nem bírtam visszahívni, csak a nagyrétről, amikor már ültem. Szólt, inkább siessek haza, Ózdon már dörög. Ott még semmi, de amúgy is mentem volna. Szívesen elücsörögtem volna a nagyréten, ha nálam a laptopom és tudok netezni. Ez a technika átka, a függőség. A fátyolvízesésnél már dörgött, picit lejjebb, már szakadt is. Szerencsémre egy élelmes vállalkozó gumikerekes kocsijával feljött, hátha valaki nem akar elázni. Tele lett a kocsija. Azt mondta, szívesen elhozna Ózdig is. :))

A szokásos időben, háromnegyed 3-kor már itthon voltam. Még mondja valaki, hogy nem jól sikerült a kirándulás!

De azért jó volt, s remélem nem telik el újabb 2 év, hogy elmenjek egy kicsit kikapcsolódni.

indafoto.hu/tumtum/szilvasvarad

 2008.07.03

Ma arra gondoltam, megint el kéne menni Szilvásra. De aztán eszembe jutott, hogy igazából nem is erre vágyom, hanem arra, hogy valahol nagy nyugalomban egy pléden feküdjek kinn a szabadban, mint gyerekkoromban, vagy egy kényelmes nyugágyban szundikáljak. Aztán azon törtem a fejem, hogy ilyesmit hol is tehet az ember? Egy wellness hétvégén. Pénzem nincs rá, ezért csak reménykedem, a sok-sok apró nyeremény mellé bejön egy ilyen is. Jó levegő, nyugalom, csend (mondjuk ez itthon is megvan), és egy kis változatosság. Fortuna, gondolj rám!!!!

Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás fotózás szilvásvárad

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr66546761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása