Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

2013. február

2013.02.15. 15:12 tumtum

Hű, de rég jártam erre. Most nem is tudok mást írni, csak azt, hogy annyira, de annyira vágyom Makóra, hogy már majdnem sírok kínomban. Ha azt mondaná, menjek, hajnalban indulnék is.

De nem mondta. Igaz, minden második nap 12 órázik, nekem meg pénzem sincs most egy ilyen hosszú útra, szerintem márciusban se lesz, mert ki kell vennem a zaciból 83ezerért az aranynyakláncomat. :( Meg rengeteg adósságom van, most már rendbe kell szedni magamat, a fogsorom, a tabletem, a sütés-főzés, amire rákaptam és ami miatt fel kellett tölteni a konyhámat, mert szinte semmi se volt otthon, az utazások teljesen kinyírták az anyagi helyzetemet. S milyen sokan hiszik azt, hogy jaj, de könnyű nekem. Azért annyira nem keresek jól, meg nem is tudok beosztani, az az igazság. De ÉLNI szeretnék és nálam ez azt jelenti, hogy menni, utazni.

Elvették a hétvégi munkáért járó túlórapénzt is, lecsúsztathatom. De mikor és hogyan? Makói barátom nyakára nem mehetek, különösen ha nem is hív, ha hív is, 3-4 napra, én akár 2 hétig is ellennék nála, de nem mehetek a nyakára, meg neki is vannak egyéb programjai. Kedvesem nem jöhet velem a felesége mellől, meg nekem olyan útitárs kellene, aki megengedheti magának, hogy fizeti a saját részét, ugyanakkor szeret is utazni és független és jó társaság. Nem szexre vágyom már én, inkább szeretetre, megbecsülésre, közös programokra, megértésre. Egyre kisebb az esély...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr205082142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása