Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Ma

2011.09.04. 08:00 tumtum

Ma olyan laposnak érzem magam. Laposnak, azaz üresnek, érzelemmentesnek, fáradtnak. Hosszúak ezek a találkozásmentes hetek, nekem szükségem lenne többre, több megerősítésre, több szeretetre, különben visszasüppedek vénasszonyos önmagamba. Még 2 hét, amíg megint együtt lehetünk, de meddig bírom ezt a távolságot, ezt a bizonytalanságot? 4 alkalom, négyszer pár nap, ennyi volt eddig a miénk, túl sok minden nem alakulhatott még ki, különösen ha mindkét fél küzd a maga démonaival, mindkét fél félti az önállóságát és mindkét felet gúzsba köti a pénztelenség és a távolság. Hullámvölgyben élek, néha repesek az örömtől, a várakozásteli izgalomtól, néha meg lenn vagyok, a mélyben, nem bízom a másik érzéseiben, de hogy is bízhatnék, amikor még a sajátjaimat sem ismerem. Most meg fáj. Fáj a hiánya. Így változik az érzelmi életem napról napra, óráról órára, percről percre. Nagyon fáj a hiánya és nem tudom elképzelni az életemet nélküle. Ugyanakkor érzem, tudom, nem enged igazán közel magához, bár azt is tudom, hogy senkit sem. Szeretném ezt a burkot letörni róla, hogy segíthessek, mert ezzel magamon is segítenék, de ilyen messziről ez szinte lehetetlen.

Ez a hét nagyon rossz volt. Szerettem volna elmenni hozzá, soron kívül, utolsó pillanatban, egy Republic koncert ürügyén, bár arra a koncertre is vágytam, de igazán a vele való találkozásra, de neki már más programja volt, egy korábban megígért rokoni segítségnyújtás. Bár ő a koncertre el tudott menni, mert az pénteken volt, a segítség meg a hét végén. Megértem, bár én az ő helyében leszartam volna a korábbi ígéretemet, ha hozzám akart volna jönni. Ilyenkor aztán elbizonytalanodom és kétségbe vonom, érez-e irántam valamit és mindez tart a következő találkozásig, s aztán minden kezdődik elölről. Jaj, anyu, ha tudtok, segítsetek onnan fentről, mert én kevés vagyok ehhez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr403201271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása