Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Karácsony - élt 52 évet - majdnem

2011.12.30. 18:53 tumtum

Olyan szépen indult minden.

december közepén elkéredzkedtem, lerohantam hozzá, öröm, főzés, szex, séta, főzés, szex, minden csodálatos volt. Terveztem, hosszú szünet,biztos ő is örülni fog nekem, hát jöttek a kifogások. (Bocs. a hibákért, tegnap vettem be 30 szem 0,5-ös xanaxot, még a hatása alatt vagyok. ) Aztán kibukott a dolog, szerelmes uncsija nőjébe,nem is viszonzatlanul, az sincs ellene a dolognak, állítólag, szerintem bejátszik még egy harmadik is. Ez ellen mit lehet tenni? Legalább állt volna elém és megbeszéljük, nem hagy kétségek között. 17 év után gyakorlatlan vagyok, az biztos mindent tud. Meghát vannak dolgok, amiknek nem lehet parancsolni. De megbeszélni mindent lehet.

Gyógyszertől kábán irtam a falamra, aki kettőnknek ismerőse,az engem vegyen le. Erre valaki merő jószándékból körüzenetet csinált, ez is rajtam száradt. Szeretnék meghalni, de a gyógyszereimet elvette, elvitte Pepi, rokonaim állandóan telefonálnak, hogy rámhívják a mentőt, a 3. emeletől hiába ugrom ki, legfeljebb nyomorék leszek, akasztani  meg nem tudok. Majd szerzeek megint gyógyszert. Nagyon rossz a szakítás, de még rosszabb a barátom elvesztése.  S az, hogy rámfog mindent, holott ugyanúgy tehet róla, mint én, hogy ide jutottunk.

Fáj mindenem, tegnap este nem volt erőm a xanaxtól, elestem, becsináltam, nem bírtam fel sem kelni, csak húztam magam a földön, de nem is tudom, meddig tartott. Az oldalam piros, mindenem fáj.

És ennek ellenére -jaj, alig tudok ülni, remélem nem tört el a farkcsontom - még hiányzik, szeretném megbeszélni vele a dolgokat, lent nála, Makón,nem lehet 1 évnek ilyen vége, hogy kínunkban kígyót-békát kiabálunk egymásra. É nem ilyen vagyok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! emlékszel még Erzsókára, na az vagyok én.Ez , amilyen most voltam, ez a gyógyszer volt. Jó, soha többet nem mondom, hogy szeretlek, ez lassan ki is halt belőlem.

Lehetünk még barátok, titkosak, néha egy-egy úttal, hisz olyan jó votl, legalábbis nekem, mindenütt veled. Hozzád se érek, ha akarod, de ha épp kedved lesz,kefélhetünk is, én nem tartozom senkinek felelősséggel. Találkozzunk, kérlek, 6-án este..............

Á, még a halálhoz is gyáva vagyok. Pedig úgy szeretnék meghalni, holnap kérek megint receptet, hátha még az idén meglesz. E. élt 52 évet.

Tényleg, semmit sem tudnak rólam, ne pap temessen. Születtem Ózdon, egyszem gyerekként, akit imádtak a szülei. Óvoda után a II-es számú általános iskolában jártam, majd a József Attila Gimnáziumba, orosz tagozatra. 1978-1981 között Kazincbarcikán tanultam a Vegyipari Automatizálási Főiskolai Karon. 1981. szeptemberétől dolgozom, előbb az Ózdi Kohászati Üzemekben,majd az Ó....KFT-nél és jelenleg az E...Gázkereskedő cégnél. Jelenleg? Ugyanmááááár, most már sehol. Amire világéletemben vágytam, a szeretetre. 17 év után akadt valaki, aki végre magához ölelt, akit szerethettem, még ha mint utólag ki is derült, viszonzásra nem talált. Ennyi elégis belőle.Temetésemen a következő szóljon.

https://www.youtube.com/watch?v=JCpUoiPOR08

A macskáimra vigyázzatok.

 

 GÁBORGÁBORGÁBOR  GYERE EL HOZZÁM, MERT HA NEM MEGHALOK!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr293507621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása