Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Társkeresés

2012.01.15. 16:54 tumtum

Ennek a blognak az a címe, hogy társtalanul. Nagyon jól megvoltam egyedül, míg egy rosszul végződött, de kellemes kapcsolat rá nem döbbentett, jobb, ha van valakid. Azt már tudom, nem szabad messzire keresgélni, mert a távolság megöli még a nagy szerelmeket is, a kicsiről nem is beszélve. Ami kimaradt az életemből fiatal koromban, mert akkor más normák között éltem, azt most kell megtanulnom. A társ keresést. Mégpedig úgy, hogy nem véletlenül találkozol a nagy vagy kis Ő-vel, hanem célirányosan keresed, ki szabad, kivel vagytok egymásnak szimpatikusak.... És ezt türelemmel kell csinálni. Sok értéktelen, már számodra értéktelen ember között kell rátalálnod az igazira, megszerezned és ami a legnehezebb, megtartanod. Mennyivel könnyebb lenne, ha már ismernéd, de az ismerősök között nem merek próbálkozni, mert nem akarok elveszíteni emiatt egy jó barátot. Marad tehát a vadászat. Van egy "oktatóm", akivel szkájpolva beszélünk a társkereső férfiak lelkéről, sok bizalmas dolgot megosztva egymással. Az ő segítségével, többek között, tettem magam túl a lelki válságon, segített rajtam, amikor kétségbe esésemben furcsa dolgokat művelve fordultam hozzá, mint vadidegenhez, a többi maradjon titok.

Jó ez az internet, hisz sok minden kérdésemre választ kerestem és találtam, csak megváltozni nem segít.

Öreg vagyok, csúnya vagyok, kövér vagyok. És mostanában semmi sem sikerül. De eljön még az én időm is, csak győzzem kivárni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr883549343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása