Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2012.április

2012.04.04. 17:55 tumtum

"Fénylő április 4". Egész nap ez jár az eszemben. Meg Gábor. Azért akármit is csinálok, nem tudom a szívemből kiverni. Elég fura kifejezés. A legszívesebben nála tölteném a húsvétot, még ha szexmentesen is. Hát, sajnos ez veszett fejsze. A szeretőmmel, mert ő csak az, is régen, több mint egy hete találkoztam, nem olyan egyszerű dolog titokban ide-oda utazni. Most nagyon kéne valami, ami feldob, mert kezdek picit magamba süppedni. Jön az ünnep, mehetnékem van, de hová????? Meg a pénzemet sem utazhatom örökké el!

Kellemes és boldog ünnepet Nektek. Szokás szerint egyedül, bár virtuálisan már meglocsolt Gábor, kapott érte egy virtuális tojást. Ilyenkor sincs sok dolgom, mivel vendégre nem számítok, sütni, főzni nem kell, Rnénitől mindig kapok valami kóstolót, az bőven elég. Olyat csinálok ma is, amit hétköznap nem, mákos csíkot főzök ki, megkívántam. Hétköznap szoktam különlegességeket enni, futár hozza a finom salátás fitness kaját, hogy nehogy visszahízzak. Úgyhogy hétvégén, ünnepekkor lazíthatok. A lényeg, hogy Coca cola Zero legyen itthon, más nem számít. Most éreztem azt, amit korábban csak olvastam, hogy az ünnepnapokon a szeretők magányosak, mert párjuk ilyenkor a családdal van. Nem nekem való ez az életforma, hisz úgy indultam neki a társkeresésnek, hogy függetlent keresek, aki nem olyan messzire lakik, mint Gábor, lehet vele programokat csinálni, nem kell arra várni, míg a másik el tud autókázni hozzád, nem is kis távolságból, s nem akkor, amikor szeretnéd, hanem akkor, amikor alibit tud szerezni. Úgyhogy keresgélek tovább, hátha találkozom olyannal, akivel el is tudok beszélgetni, van közös téma, tetszünk is egymásnak, mert késői társkereső tanulmányaim során jöttem rá olyan dolgokra, amikre fiatalon kellett volna, hogy nem elég, hogy szimpatikus legyen, de szexuálisan is vonzódjatok, mert a párkapcsolatot nem lehet, nem szabad erőltetni. De csupán a szex sem elég, bár néha kompromisszumot köt az ember, s egyik vagy másik hiányzik a kapcsolatból, de az az igazi, ha minden jól megy. Tegnap beszélgettem egy új férfival, pontosabban kettővel is, nem is beszélgettem, csak cseteltem, érdekes ez, kitágul a világ, olyanokkal "találkozol", akikkel talán soha, s nem tudhatod, mit hoz a jövő. Szóval jó ez az internet, főleg a hozzám hasonló "vén" csajoknak.

Ma addig udvarolt nekem cseten, az álprofilomon egy férfi, hogy megmondtam neki a rendes nevemet és a szkájp elérhetőségemet. Beszélgettünk. Először nem akartam, mert messze lakik, meg idős is hozzám, aztán nem bántam meg. Nagyon kedves. Néha egy beszélgetés is sokat jelent az embernek, a nyűgjeidet, a bonyolult életedet könnyebb elmondani egy idegennek, mint egy közvetlen ismerősnek, vagy rokonnak. Bár én nagyon szeretek mesélni magamról, ha úgy érzem, valakit érdekel az életem, és nem csak szimplán kíváncsiskodik. A szerető dolgon csodálkozott, hogy tudok érzelem nélkül, de aztán szerintem megértette. Rnéni rosszul lenne a korától, hisz neki az 52 éves is öreg hozzám. :) Én 53 leszek az idén. Ezt azt hiszem, egy darabig nem árulom el neki. Mármint az új internetes ismerősöm korát.

Aztán csak elárultam és meséltem róla. És azt mondta, ismerjem meg, mert hátha pont őbenne találom meg azt, amit keresek. A szeretetet.

Attól félek, lassan szerelmes leszek. De ez olyan jóóóóóóóó dolog! Úgy döntöttem, belemegyek a találkozásba. Semleges helyen. Rám bízta, hol, most keresgélek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr944363829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása