Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

2012.augusztus

2012.08.05. 08:33 tumtum

Már új hónap. Egy "jóslat" szerint (na jó ez nem komoly, csak a fészbuk) néhány héten belül megtalálom a szerelmemet. Ez jó lenne, mert más van, de szerelem az nincs, pedig igazából arra lenne szükségem. Most kigondoltam valamit, nem tudom, sikerrel járok-e. Csak körvonalazom a dolgot, a nyaralásomból leugrom egy napra a Balatonra, ezt megírtam K-nak. Nem oda, ahol ő lakik, hanem kicsit lejjebb, egy régi kedvenc helyemre. S megírtam, ha úgy gondolja, találkozhatunk, szívesen beszélgetnék vele. Kíváncsi vagyok, mit lép, azután, hogy korábban találkozás nélkül erre a környékre akart költözni, olyan helyre, ahonnan én is tudok járni dolgozni, mert mondtam, a munkám és a lakásom szent, tehát ha valaki velem szeretne élni, ide kell jönnie, de összeköltözni a saját lakásomba nem szeretnék... Szóval én is bonyolult vagyok, de ez már a korral jár. :) Na és utána a nagy semmi. Ezért vagyok kíváncsi, mit lép az e-mailemre.

K-tól semmi. G-nek már van terve 20-ára, ezért marad Budapest. Közben kiötlöttem, az idő rövidsége, G. 2 hónapos munkaviszonya miatt nem tudjuk Bakonybélt összeegyeztetni, tehát elmegyek egyedül. (Tudjátok, van egy 2 éjszakás, kettőnk nevére szóló ajándékutalványunk, ami szeptember 30-ig vehető igénybe.) Persze, ha lesz hely. Balatont is betervezem valahogy, imádok utazni, csak ne lenne olyan kurva drága az útiköltség, állandóan mennék valahová. Sajnos a sajátos "viszonyok" miatt senki sem tud velem jönni. Pedig lenne, aki szeretne, dehát .....!

Kicsit lecsökkent a blogom olvasottsága, ez várható, miután ritkán írok ide, pedig lenne mit. De elnézitek nekem, remélem, bonyolult lett az életem és mivel ez a másiknak is bonyolult, ezért még így félig-meddig álnéven sem írhatom le az eseményeket. Szóval van valakim és ennyi.

A múltkor levédtem ezt a bejegyzést, vagyis privátra állítottam, de aztán rájöttem, semmi értelme, ha csak én olvasom. Tegnap érkeztem haza, fáradtan. K. nem jelentkezett, s ezért is, meg a sok útiköltség miatt is kihagytam a Balatont. Viszont megvolt Bakonybél, egyedül, de így is jó volt, csak be kéne tartanom a fogadalmamat, hogy 3 éjszakánál rövidebb időre nem utazom sehová. Ráfizethettem volna, hisz az egész hotelszámlám 800 Ft volt, de várt haza I, s tegnap már jött is, hiányoztunk egymásnak. Most megint sokáig, több mint egy hétig nem találkozhatunk, de ha ügyesek leszünk, s bevetünk némi furfangot, még egy egész napos kirándulás is kinéz a közeljövőben. Csak nem az igazi ez a szerető státusz, mindig csak a második lehetsz, az ünnepnapok nem a tieid lesznek és csak reménykedhetsz, hogy nem kell annak az asszonynak a szemébe nézned. Még mindig nem adtam föl, hogy megtalálom az igazit, azt, aki csak engem szeret, független, nem akar hozzám költözni, megvan a saját lakása, de ha akarunk, azért összebútorozhatunk, a visszavonulási lehetőséget megtartva, szeret és tud is utazni, meg szeret főzni..... :D Na jó, ez utóbbitól eltekintenék, 53 évig nem főztem, ezt a kis időt már kibírnám a konyhában valaki kedvéért.

Tényleg, még nem is mondtam, vettem egy Samsung Galaxy Tab 2-t, 7 colos szerkentyű, telefon is egyben, meg tablet is, jó játék 120 ezerért. Megint nagyon elszaladt a hitelkeretem, I. tanácsára elsejétől írni fogom a kiadásaimat, hátha az majd visszatart. Bár tudom, ebben az évben és tavaly is, az utazásaim emésztették föl a pénzemet, havi 20-30-40 ezer forint azért nem semmi. Debrecen, kétszer Zsóry, kétszer Makó, most Budapest és Bakonybél, nem semmi ilyen buszárak mellett. S ez csak az idei felsorolás, márciustól. S mennyi helyre szeretnék még menni!

G-n csodálkozom, valami miatt tartózkodó lett, az esti búcsúzáskor írt pp, ez 2 puszit jelent, elmaradt, sőt, napok óta el se köszön, ha kérdezek tőle valamit, akkor válaszol, de semmi több. Jó, sejtem, szerelmes valakibe, de én már nem vagyok bele, hálistennek sikerült túllépnem ezen az érzelmen, de azt hittem, azért a barátság megmaradhat, jó lett volna megbeszélni az életünket, de ő erre úgy látszik nem tart igényt. T-vel is eltávolodtunk, ennek örülök, nem szeretnék párhuzamos viszonyt folytatni, ha jelentkezik is, udvariasan megírom neki, hogy vége. Úgyhogy a bonyolult életemből csak egy bonyolultság maradt meg, nős szeretőm, I. Most bő 1 hétig nem látom, furcsa volt 1 személyre felhúzni az ágyat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr624695759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása