Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

...Nem is tudom...

2011.05.11. 19:45 tumtum

...mi bajom. Boldognak kellene lennem és olyan boldogtalannak érzem magam. Most is a sírás környékez. Még fél nyolc sincs és már lefeküdtem, az ágyamból netezek, közben szól valami Bikini szám, ami nem is tetszik igazán. Nem kellett volna már (na pont ezt énekelték, amikor leírtam) belekezdeni semmibe így 50 fölött, különösen, hogy minden félreérthető mondaton, sőt gondolaton is megbántódom. Bár szeretnék, de nem tudok a mának, csak a mának élni, a magam érzéseiben sem vagyok biztos, akkor hogy legyek a másikéban? S akkora a távolság, hogy igazából meg sem tudjuk egymást ismerni, s ha lenne is valami, mi lesz velünk? "Csetelünk, szkájpolunk és 2-3 hetente utazunk?" Valamelyikünknek fel kellene adni az eddigi életét, de elvárhatjuk-e ezt egymástól? S miközben én teljesen átadom magam az érzéseknek, elvárhatom-e ugyanezt egy férfitől? Túl tudok-e lépni a féltékenységen, a másik féltésén és a magam esendőségén. Ugyanakkor, ha meglátom, úgy érzem, nem vagy csak nehezen tudok, tudnék lemondani róla. Hogy miért jár együtt nálam a bánattal a szerelem? Nagyon nehéz most nekem...

Olyan szép számot kaptam Tőle vigasztalásul:

www.youtube.com/watch

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr642896494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása