Társtalanul

Csak próbálkozom, mert vannak dolgok, amiket nem mondhatok el senkinek, elmondom hát ....

Friss topikok

  • tumtum: Lelkifurdalásom van, Zoltán akkoriban tudhatta meg, hogy beteg, amikor felhívott, amit fent is írt... (2017.11.12. 20:52) Egészség
  • tumtum: Szeptemberben döbbenten vettem észre, hogy fészbuk oldala emlékoldallá alakult. Utánaérdeklődtem, ... (2017.11.12. 20:47) Ismerkedős oldal
  • lucius01: mindenkinek megvan a maga baja (2014.09.05. 13:04) 2014. augusztus
  • tumtum: Most, 2012. szeptemberében azon töröm a fejem, melyik cipőről írhattam? És fogalmam sincs. Szétnéz... (2012.09.02. 18:33) Pihentem
  • tumtum: Jó volt Debrecenben, csak az odautazás és az első vacsora volt szomorú. Aztán megtaláltam a lelki ... (2012.03.19. 18:09) 2012. március

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

2012. július

2012.07.07. 00:39 tumtum

Csúnya dolog, de borzasztóan élvezem a dolgot. Fenn vagyok a twoo-n és tapasztalom azt, amit mindig hallottam, hogy a férfiak azután hajtanak, aki elérhetetlen. Szóval az elég szar dolog, hogy nem találok olyat, aki minden tekintetben megfelelne az "igényeimnek", magyarul független, közel lakik, jópofa, belevaló, de tud komoly is lenni, szeret és tud is utazni, szóval ilyet keresek. De. Nem találok.

De amit élvezek, az az, hogy van egy ózdi hapsi, aki nem hagy békén, de nős és ezért nem kezdenék vele, de olyan jól esik nemet mondani. Végre nem én hajtok valakire, hanem valaki hajt utánam. Ma rámvigyorgott a Tesco-nál, vártam a buszt és utána írta, hogy a pénztárnál észre sem vettem, de nem mert megszólítani, mert nem tudta, hogyan reagálok. hihi. Úgy látszik, a neten elijesztettem. Mondtam neki, nem vertem volna fejbe az esernyőmmel, különösen hogy nem is volt nálam, s egy bolti beszélgetés még belefér, de egyéb nem. Pedig hazahozott volna. Persze!!!!!!! Állandóan írogat, na most ő nem tudja, nekem van már egy titkos kapcsolatom, ami annyira titkos, hogy szomszéd néni is tudja, ha jön, szóval semmi szükségem egy ózdi szerelmi viszonyra. Én egy jó barátot keresek, némi erotikával fűszerezett kapcsolatra, aztán később hogy alakul, az már kettőnkön múlna, de nem szerető kell, s nem olyan, akinél azt érzem, a lakásomra lenne szüksége, s nem is olyan, aki a világvégén lakik. G. más, ha úgy alakult volna, nem bántam volna, ha hozzámköltözik, de az már a múlt, ő maradt egy igen jó és közeli barát, még ha messze is lakik.

Ha nem lennék ilyen lusta, mint amilyen vagyok, írnék a párkereső tapasztalataimról, érdekes ez a világ, 17 éves önkéntes apácaéletem során nem is gondoltam, milyen aktív párkeresés folyik a való és a virtuális életben, bár sok férfi arra hajt, hogy ingyen szeretőt találjon, lelki élet nem számat, na mindegy. De én jól elszórakozom lakásom biztonságában. Ja, aki hajt utánam, 42 éves. :)

Hú, de egy marha állat vagy TE tumtum. Most miért kell azzal szkájpolnod, akivel nem akarsz megismerkedni? Hááát! Ha én egyszer ezt a klubban elmesélem! De azt hiszem, inkább nem fogom.

Szép reggelt Mindenkinek! Minden reggel ilyen szép lehetne, wellnessezni megyek, Zsóryra, ott lesz a Republic, holnap, már nagyon várom!!! Most is a Republic szól a laptopomból. Szép az élet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarstalanul.blog.hu/api/trackback/id/tr904633733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása